Brev:
Tager mad ud af munden
17. november 2015
Alder:
9 mdr.
Tager mad ud af munden
Hej Helen
Når datteren (9 måneder) spiser så skal alt ud og undersøges med fingrene.
Det er vel egentlig ikke så underligt, men er det normalt at det er alt?
Altså når nu man spiser 1 skive rugbrød, så behøver alle hapsere der kommer i munden vel ikke komme ud igen for dernæst at komme ind igen.....
Med venlig hilsen
Sussi