Brev:
8 mdr baby meget træt?
10. juni 2015
Alder:
8 mdr.
8 mdr baby meget træt?
Kære Helen,
Først tak for hjælpen sidst, og de fine råd ang. spisning. Det går heldigvis bedre nu, og har fået skabt en rytme, men sidder stadigt med lidt spørgsmål.
Min datter virker konstant træt, når hun skal spise. Hun gnider øjne fra få minutter efter vi starter måltidet til hun er nede og lege. Som regel sætter jeg hende til at spise lige når hun er vågnet fra en lur, hvorfor hun ikke burde være træt.
Hun spiser nu rigtigt fint til de fleste måltider, dog gnider hun øjne med det samme, vi går i gang. Hun spiser stadig forholdsvis små bidder, da hun stadigt har lidt let til opkast pga mad i den gale hals. Jeg tænker om hun koncenterer sig så meget at det udmatter hende at spise. Værst er det når hun spiser bondebrød, der får jeg maks 10 små bidder i hende før at hun ikke vil mere. Hun har kun fået to tænder, og har ikke lært at spise pasta eller rejer endnu. Jeg ved at vores intro til mad har løbet over 4 mdr nu, hvor vi haft stoppet flere gange, men hvor hurtigt kan vi forvente at hun kan indhente det mundmotoriske?
På forhånd mange tak!
Mange hilsner,
Bekymret mor