Brev:
Hvornår kan baby forventeligt holde hovedet selv?
10. december 2013
Alder:
1 mdr.
Hvornår kan baby forventeligt holde hovedet selv?
Hej Helen.
Ja, overskriften giver jo næsten sig selv.
Spørgsmålets essens er, hvornår baby selv kan holde hovedet, så vi ikke som forældre skal være så bange for at have ordentligt fat, fordi det dingler rundt.
Naturligvis er det ikke bare sådan, at så holder hun det selv, og så holder vi op med at støtte det, men pointen er som sagt bare, hvornår vi ikke længere behøver være så "nervøse" omkring det lille, dinglende hoved der ;)
Hilsen