Brev:
Drikker sit badevand
13. januar 2012
Alder:
13 mdr.
Drikker sit badevand
Hej Helen
Min søn er inde i en fase, hvor han er meget begejstret for at lege med vand og kopper. Han fylder og hælder og elsker i det hele taget vand og elsker at være i bad. Det har han altid gjort.
Nu er han så begyndt at drikke vandet af kopperne/bøtterne. Hvad kan man gøre for at undgå det? Det er jo kun godt for hans udvikling at han lære at hælde vand ud af kopperne osv. Men jeg tænker jo: Han tisser jo sikkert i vandet (?!) og sæbe osv.....
Har du et input?
På forhånd tak.
Hilsen Gitte