Brev:
Min datter reagerer på min nye kæreste
27. juli 2004
Alder:
2 år, 2 mdr.
Min datter reagerer på min nye kæreste
Jeg har en datter på 2 år og 2 mdr.
Jeg blev skilt fra min kone i slutningen af februar, og vores datter led ingen nød mht kærlighed osv.
Jeg har nu fundet mig en sød kæreste, som mødte min datter i maj måned. Her gik samspillet mellem dem forrygende, men de sidste 3 uger har været et helvede, hvor min datter har skubbet min kæreste væk, hvis hun ville i kontakt med hende.
Lige nu kører vi et spil, hvor jeg går fra lejligheden, hvis min datter ter sig uhøfligt over for min kæreste. Hun begynder at græde, men det går over i løbet af 1 minut eller 2.
Nu har denne leg stået på i en uges tid og det er blevet bedre, men ikke godt nok.
Hvorfor vil hun ikke længere acceptere min kæreste?