Brev:
Tyngdedyne - kugledyne
7. marts 2022
Alder:
3 mdr.
Tyngdedyne - kugledyne
Hej Helen
Vores søn på lidt over 3 måneder sover meget uroligt og spjætter med arme og ben meget når han skal falde i søvn. Han kommer også med store spjæt lige pludselig i løbet af natten flere gange. Det vækker ham og gør også at han har lidt sværere ved at falde til ro når han skal sove, selvom han virker meget træt. Han prøver ligesom at sove og lukker fint sine øjne, men vågner af sine spjæt og bliver nærmest forskrækket over dem. Han falder oftes hurtigt i søvn igen, men jeg synes bare det er så synd at han bliver forskrækket og forstyrret i sin søvn. Han får også ofte slået sutten ud af sin mund, når armene spjætter, hvilket jo også er ret øv..
Vi overvejer derfor, at købe en tyngdedyne/kugledyne. Men hvad tænker du om det? Er det noget du har erfaring med måske ville kunne hjælpe i vores situation? Og i så fald er det så en tyngdedyne eller kugledyne der vil være bedst?
Jeg tænker nemlig det også kan give ham en dejlig tryghed?
Med venlig hilsen
Ida