Brev:
Overgang til stor seng
6. oktober 2018
Alder:
2 år, 11 mdr.
Overgang til stor seng
Hej Helen,
Tak for dine svar på mine sidste spørgsmål.
Jeg har lige endnu et spørgsmål - blot et hurtigt et angående, hvornår man bør/kan skifte fra tremmeseng til en almindelig seng? Og hvilke tips du har, der måtte gøre den proces noget nemmere for alle parter og tryggere for hende.
Jeg kunne nemlig forestille mig, at det vil være en stor omvæltning. Jeg har egentlig ikke travlt med at flytte hende over, for hun bliver i sin seng og har ikke forsøgt at kravle ud endnu (jo, én gang for et år siden, hvor jeg kom til at forskrække hende, fordi jeg blev bange, og siden har hun ikke forsøgt). Men hun er ved at være ret lang - hun har vel ca. 25 cm at løbe på, før hun rammer begge ender. Så jeg er interesseret i at høre dine tanker og råd om emnet.
På forhånd tak.
A´s mor.