Brev:
Stofble foran barnevognen
24. maj 2018
Alder:
6 mdr.
Stofble foran barnevognen
Hej Helen
Jeg skriver, fordi jeg netop har hørt, at man ikke må hænge stofbleer op foran barnevognen - er det rigtigt?
Jeg har altid gjort det, fordi jeg synes det skærmer for solen og samtidig så hjælper det jo min datter med at finde ro. Hun er meget interesseret i, hvad der foregår omkring hende, og hun har ligesom lært at når hun lægges ned og stofbleen kommer op, så er det sovetid...
Men nu må jeg så ikke det mere eller hvad?
Tak for din hjælp :)
Hilsen
En mor