Brev:
Øve baby i at tage sut
23. maj 2018
Alder:
0 mdr.
Øve baby i at tage sut
Hej Helen,
Jeg vil gerne høre hvordan du mener man bedst "træner"/"øver" baby til at tage sut.
Jeg husker det som lidt en kamp med min første og vil gerne se om vi kan gøre det til en lettere/bedre oplevelse for begge denne gang.
Med venlig hilsen
Kris