Brev:
Løbecykel
11. december 2017
Alder:
19 mdr.
Løbecykel
Hej Helen
Min søn har en løbecykel fra Pukylino på 4 hjul som han kører rigtig fint på, han bruger begge ben og fødder, drejer på styret og løfter den over dørtrinene i vores hjem, han hopper også engang imellem med den. Han fik den da han blev 1 år og der gik lige et par måneder før han brugte den. Nu tænker jeg at jeg vil udfordre ham med noget nyt.
Vil det være for voldsomt at introducere ham for en løbecykel med to hjul? Jeg tænker på en starter cykel? som denne her: https://www.legeakademiet.dk/pi/L%C3%B8becykel-%7C-PUKY-LR-M -%7C-Lille_1247345_60448.aspx
Eller skal jeg kigge efter en løbecykel med 4 hjul i en større størrelse, eller måske et løbehjul som denne her: https://www.legeakademiet.dk/pi/L%C3%B8behjul---Micro-Mini-S porty_2104040_60320.aspx
Jeg vil gerne introducere ham for en til af gangen.
Lige nu har han denne her, som han er rigtig glad for: https://www.legeakademiet.dk/pi/L%C3%B8becykel-%7C-Skubbecyk el-%7C-PUKYlino-%7C-Mini_1247342_60448.aspx
Hvad er din holdning til det :) Tænker du at det er fint med lidt nyt og mere udfordrende eller er han stadig så lille at det vil være bedst med en cykel på 4 hjul.
Tak :)