Brev:
Tågang og fodtøj til baby
9. december 2017
Alder:
10 mdr.
Tågang og fodtøj til baby
Hej Helen,
Jeg har et par korte spørgsmål mht. sko til baby.
Vores datter går (siden halvanden måneds tid) langs alle møbler og nu med mere og mere fart på. Hun elsker f.eks. at gå rundt om vores seng igen og igen, og det går rigtig hurtigt. Indtil videre er det foregået på strømpesokker, af og til skridsikre, og altid på tåspidserne. Hun er endnu ikke kommet ned på en flad fod, men går på tåspidserne med spredte tæer. Måske er det normalt? Jeg vil derfor spørge om det langsomt kommer af sig selv, eller om man måske kan hjælpe det på vej ved at give hende små bløde lædersko på.
Derudover vil jeg spørge, hvad vi kan give hende på af fodtøj, når vi er ude. Jeg ville gerne tage hende med på legepladsen, men på denne årstid er det jo for det meste vådt og koldt, og jeg ved ikke om sådanne små bløde lædersko er nok til at holde varmen, og strømpesokker alene går jo ikke hvis hun vil op og gå. Hun har en flyverdragt, men ikke sådan en, hvor man kan lukke af for neden, så hvis hun skal ud af klapvognen og lege, skal der et eller andet på fødderne.
Venlig Hilsen
Dorthe