Brev:
Hjemmesko
29. november 2017
Alder:
18 mdr.
Hjemmesko
Hej Helen
Skriver til dig for at høre din mening omkring sutsko herhjemme?
Jeg kan huske at du skrev det var en god ide med prewalker, da han begyndte at øve sig på at gå.
Nu tænker jeg på om det er nødvendigt med et par inde sko herhjemme? Er det vigtigt at han har noget på indendørs når han er hjemme? Hvis ja hvilken type og slags, her tænker jeg på om det skal være en skindsko som er mere fast og med fasthælkappe eller et par bløde futter med skridsikker bund? Er det måske bedre med et par tygge sokker? Hvad vil være bedst for hans fødder, udover at det er en smagssag? Han har bredde fødder og med høj vrist.
I vuggestuen har han et par hjemmesko fra Arauto rap.
Hilsen