Brev:
Kædedyne nødvendigt?
18. oktober 2017
Alder:
8 mdr.
Kædedyne nødvendigt?
Hej Helen.
Jeg skriver til dig, da jeg har et spørgsmål omkring min dreng på 8 måneder og nødvendigheden af en Kædedyne?!
Jeg havde forrige mandag besøg af min sp, som ud fra en snak vi havde om S' urolige søvn, rådgav os til at prøve med en Kædedyne til S.
Jeg er klar over at S er en lille gut som trækker mange indtryk ind, men jeg er med Kædedyne osv bange for, at hvis vores søn har en smule sensitivitet, at vi så booster den side ved at anvende en sådan i stedet for at prøve på at gøre ham "klar til verden" ved blot at udvise kærlighed og vise ham at vi er der for ham.
Vi er bekendt med, at han netop nu er i separations-fasen og at han kan savne os og have brug for ekstra tryghed. Så er det "bare" at give det lidt tid og "håbe" på at han kan klare verden uden diverse eller ville du rådgive os til at fortsætte med Kædedynen?
Vi vil gerne undgå at gøre "et nummer" ud af at han er "urolig", da vi jo også ved, at mange børn der er i kravlestadiet jo er temmelig aktive - også om natten.
Storm er ellers en glad dreng og ikke utryg ved verden - men blot meget opmærksom og nysgerrig.
Vi håber at du kan hjælpe. Spørg os endelig, hvis der er noget du mangler oplysninger om.
Venligst H