Brev:
Uld igen?
7. oktober 2017
Alder:
9 mdr.
Uld igen?
Hej Helen.
Min søn er nu ni måneder. Lige da han blev født og månederne efter brugte jeg uld/bomuld bodyer til ham. Det havde jeg egentlig tænkt at jeg ikke ville i år, men har hørt noget med at hvis man først har brugt uld en gang skal man gøre det igen.
Er det rigtigt?
Hilsen Katrine