Brev:
Svømmeudstyr til 2-årig
23. juli 2017
Alder:
2 år, 8 mdr.
Svømmeudstyr til 2-årig
Hej Helen
Min søn på 2 år og 8 måneder er en ægte vandhund og vil meget gerne med ud på det dybe vand - det lille bassin er alt for kedeligt 😊
Hidtil har vi selv holdt ham i det store bassin og svømmet rundt med ham men den anden dag gav vi ham svømmehallens klassiske korkbælte og svømmevinger på og det var et kæmpe hit. Han plaskede løs i to timer for fuld kraft- de små ben kørte som trommestikker 😊
Vi vil derfor købe noget udstyr selv men er i tvivl om hvad der passer til en på knap 2 år og 8 måneder? Er det de klassiske svømmevinger og bælte eller vil sådan en 'hajfinne' kaldet Swim Fin' som vi har set være bedre? Eller er han stadig for lille til at få svømmeudstyr, så vi bør holde ham?
Til info er han en stor dreng på 102 cm og 15 kg - og er bjørnestærk.
Med venlig hilsen
den glade mor