Brev:
Hvilken kop skal man starte med?
13. juni 2017
Alder:
3 mdr.
Hvilken kop skal man starte med?
Hej Helen.
Når min datter engang skal til at drikke lidt vand af kop, skal det så være en tudkop, lille kop eller et snapseglas? Måske først et snapseglas og derefter lille kop og/eller tudkop?
Når hun må få MM eller MME på kop, skal det så være kold eller lun mælk?
Tak på forhånd :-)