Brev:
Sutter - 4 mdr.
20. marts 2017
Alder:
4 mdr.
Sutter - 4 mdr.
Hej Helen,
Er der noget man skal være specielt opmærksom på vedr. sutter.
Min søn bruger MAM sutter, men andre dage vil han hellere have en trykket sut fra Føtex' "vores" - Er der nogle sutter der er bedre end andre for ham?
Derudover kan han allerede nu rigtig godt lide at have en sut til +6 måneder - er det ok eller bør han ikke bruge dem endnu? Det var i mangel af andet at han fik den en dag vi var ude og han virkede glad for den og som om den var lettere for ham at holde inde i munden.
Med venlig hilsen
Kris