Brev:
Overtøj til baby 10 måneder
26. februar 2017
Alder:
10 mdr.
Overtøj til baby 10 måneder
Hej Helen
Jeg er lidt i tvivl om hvor meget overtøj jeg skal give min søn når vi er ude.
Når vi skal køre en tur i bilen, får han en uld køredragt over to lags tøj, og så får han uld futter på over et par sokker og en elefant hue i uld.
Det samme får han på når vi kører i barnevognen plus at han kommer i en uld kørepose.
Jeg mærker ham efter i nakken og den er stort set altid varm og tør.
Jeg har altid hørt at når de er så små skal man ikke komme dem i en flyverdragt.
Hvad vil du mene om ovenstående?
Jeg tænker mere på, når vi skal fra bil til f.eks. supermarked osv. om turen fra bil til f.eks. netto ikke er kold da uld køredragten ikke er en tyk flyverdragt.