Brev:
Uro til baby
7. januar 2017
Alder:
2 mdr.
Uro til baby
Hej Helen.
Jeg har hørt at babyer ikke skal stimuleres med en uro over puslebordet eller sengen, hvad er din holdning til dette ?
Vi har et aktivitsstativ i kravlegården pt, men intet over puslebordet eller sengen.
Burde vi anskaffe os dette? Hvis en uro er fin - er det så en fordel eller ulempe at vælge en med musik i?
Lidt en jungle at finde rundt i de mange forskellige gode råd og anbefalinger 😏
Med venlig hilsen
en mor