Brev:
Genbrug til lillebror
26. december 2016
Alder:
6 mdr.
Genbrug til lillebror
Kære Helen
Jeg håber du og din familie har haft en dejlig jul.
Lige et spørgsmål om genbrug og allergi. Jeg er i tvivl om jeg kan genbruge min elskede voksipose fra storesøster til lillebror eller om jeg skal købe en ny.
Jeg ved at sengetøj, dyner mv skal kunne vaskes ved min 60 grader for at slå husstøvmider ihjel. Men hvordan forholder det sig med ulddyner? Nogen påstår jo at de er selvrensende .. Den har været brugt til middagslur i 2 sæsoner indtil for små 2 år siden og været ude at hænge flere gange i frostvejr. Den kan renses v kemisk rens, men det tænker jeg ikke er det bedste, da jeg nødigt vil have kemikalierester, når min baby skal ligge i den...
Jeg har selv parfume/duft- allergi så han kan muligvis være disponeret for allergi.
På forhånd tak for hjælpen og godt nytår😀
Kærlig hilsen
Mor