Brev:
Drikkekop
14. december 2016
Alder:
6 mdr.
Drikkekop
Kære Helen.
Tusind tak for dit svar -det er rigtig brugbart.
Isak har fået flaske måske 5 gange indtil nu, der har jeg malket ud og det har han fået. Det har han taget fint, men jo har tænkt at vi skal øve flaske mere kontinuerlig med ham, så han kan det når jeg ikke er der. Jeg vil være væk nogle timer om dagen, og håber på at kunne amme ham fortsat indtil 1 års alderen, men det må tiden jo nok vise. Jeg vil lade far give flaske når han er hjemme fra arbejde.
Jeg har imellemtiden givet risgrød med stor succes. I morgen vil jeg prøve quinoagrød blandet sammen med lidt hjemmelavet æblemos.
Idag har jeg også lavet brocolimos med min egen mælk, der spiste han 5 skefulde og så lidt skeptisk ud, prøver også det igen i morgen.
Vi har fået en tupperware tudkop hvor vandet ikke kan løbe ud af. Men hvorfor er det at de ikke anbefales mere? Husker både mine niecer og nevøer drak af dem for 5-8 år siden..
Venlig hilsen
Lise