Brev:
Tage siden af tremmeseng
24. april 2016
Alder:
2 år
Tage siden af tremmeseng
Kære Helen
Et kort spørgsmål: Hvornår anbefaler du at man tager siden af tremmesengen og/eller skifter til juniorseng?
Vores søn på 2 år har en Leanderseng, hvor vi med tiden kan tage den ene side af tremmesengen og senere lave den om til juniorseng. Han falder nemt i søvn om aftenen, sover rigtig godt og vågner næsten aldrig i løbet af natten, så umiddelbart tænker jeg ikke vi skal ændre noget endnu. Sådan har det været i 8-9 mdr (vi er meget taknemmelige ;-) )
Mange hilsner,
Stine