Brev:
Hovedpude - 23 mdr.
5. november 2015
Alder:
23 mdr.
Hovedpude - 23 mdr.
Kære Helen
Helt kort:
Må vores søn på to år få en hovedpude nu? Han er ikke verbalt i stand til at bede om en - men han lægger meget bevidst sit hoved på vores, når vi putter i dobbeltsengen - og han bruger sin sovebamse som hovedstøtte om natten.
Er det for tidligt - og er der andet vi skal tænke på end "allergivenlighed", når vi (nu eller senere) køber en?
Hilsen