Brev:
Hvor lang tid af gangen i Strækvikle
22. maj 2015
Alder:
0 mdr.
Hvor lang tid af gangen i Strækvikle
Hej Helen
Et hurtigt spøærgsmål vedr. Brug af Strækvikle (af mærket "Je porte mon bebe").
Hvor lang tid af gangen og hvor ofte må min 3 uger gamle pige ligge i strækviklen?
På forhånd tak
Med venlig hilsen
J