Brev:
Hvornår holder man op med begyndersko?
14. maj 2015
Alder:
18 mdr.
Hvornår holder man op med begyndersko?
Hej igen.
Vores datter på halvandet år har Ecco sko som hun går i udenfor, eller gummistøvler.
Indenfor går hun i Pom Pom hjemmesko m skridsikre såler, da både vi og vuggestuen synes, at hun fik en alt for stiv, "soldater march" agtig gang i Ecco skoene indenfor.
Selvom vi egentlig havde købt dem for at hun sku ha noget ordentlig fodtøj på indendørs. Men hun har Pom Pom hjemmeskoene på, har hun en mere let og flydende gang, så de blev hurtigt de foretrukne indendørs sko, fremfor de nykøbte Ecco sko.
Nå, jeg ved jo godt du ikke er hverken ekspert udi fodtøj eller ergoterapi, men jeg tænker at du, qua dit job, dels har samarbejdet med nogen som ved en masse om små babyfødder og dels har en masse erfaring selv.
Derfor:
Er det okay, at børn har sutsko/hjemmesko på indendørs? (Fremfor begyndersko, altså) (der er naturligvis forskel på kvaliteten af de helt bløde futter til 50kr. og så nogle der sidder fast m velcro og har skridsikre såler som koster 4-5x så meget)
Hvor længe skal man købe de sko, som hedder begyndersko?
Tak :)))