Det der med sko

24. marts 2015

Kategori:
Alder:
12 mdr.

Det der med sko

Hej Helen.

Vores snart 1-årige dreng går meget omkring efterhånden. Mest fra møbel til møbel, med en af os i hånden eller med sin gåvogn. Han er begyndt at interessere sig meget for at være udenfor og det bringer os til det der med sko.

Indendørs går han i strømpesokker eller hjemmesko med ruskindsbund. Men mest i sokker og når det bliver lidt varmere så i bare tæer.
Han har nogle prewalkers men de er lidt svære for ham at gå i, fordi bunden ikke er helt blød og fleksibel.

Når han er udenfor pt har han futter på, som er lune og vandtætte til en vis grænse. Men jeg synes han begynder at mangle rigtige sko, så ...

Annonce

... han kan gå hvor som helst. Men hvilke? Er det her prewalkers kommer på banen eller skal han have nogle sneakers eller sko eller lidt mere støvleagtige sko?

Hænger prisen sammen med kvaliteten og er de gode sko bare dyre? Synes godt nok det er pebrede priser, de holder sig rundt omkring. Jeg vil selvfølgelig gerne give min søn gode sko, fordi det er vigtigt med god fodstilling og affjedring m.m. fra starten af, men har lidt indtryk af at det er de kendte mærker, jeg betaler for, og ikke nødvendigvis en bedre sko?!

Håber du kan komme med lidt vejledning og forslag til hvilke sko/støvler en nybegynder har brug for :-)

Læs Helens svar »

Annoncer

Sponsorerede artikler

Læs mere her

27. marts 2024 | Udvikling | 11 mdr.

Rykker hår ud af hovedet

Hej Helen Min dreng bliver et år i april og han virker umiddelbar til at...

15. februar 2024 | Sovevaner | 14 mdr.

Søvn 14 måneder

Hej Helen. Min dejlige søn på 14 måneder driver os til vanvid om natten....

12. februar 2024 | Sovevaner | 10 mdr.

Hvor meget skal min datter sove?

Hej Helen Jeg har en datter, som er 10 måneder gammel. Hvor meget skal hun...

11. februar 2024 | Sygdom | 11 mdr.

Dårlig hørelse?

Kære Helen . Så er jeg her igen. Vores søn på nu 11,5 mdr. er stadig...

28. januar 2024 | Transport og ferie | 10 mdr.

Pylret baby 10 måneder

Kære Helen Tak for dine rigtig gode tidligere svar på vores spørgsmål! Her...

Annonce

Viden om børn:

Graviditet uden for livmoderen

Graviditet uden for livmoderen er en meget alvorlig graviditetskomplikation, der optræder i ca 2 procent af alle graviditeter.

Det er forbundet med stor risiko for moderens liv og det er ikke muligt at gennemføre en sådan graviditet. Ofte er der faktisk heller ikke tale om et rigtigt foster, og dermed ikke om en rigtig graviditet.

Spiral udgør en risiko for at man bliver gravid uden for livmoderen. Derudover kan det spille ind, hvis man tidligere har haft...

Læs mere i Babylex

Faderskab

Et barn, der er født i Danmark, skal som udgangspunkt have registreret en far. Det er vigtigt, fordi barnet har ret til at kende sin biologiske baggrund, og fordi faderskabet giver både barnet og faren en række rettigheder og pligter.

Hvis I forældre er gift, så får faderen automatisk faderskabet. Hvis I forældre ikke er gift, så skal du ansøge om faderskabet - og det skal du gøre i forbindelse med barnets fødsel og inden for 4 uger. Hvis I ikke har anmeldt faderskabet inden for...

Læs mere i Babylex

Svartidsbarometer

Aktuel svartid

Annoncer

Gratis nyhedsbrev

med nye præmier hver måned

Annonce

Læs mere om Helens bog om børn og opdragelse, som giver dig praktiske råd til alt det, der er så svært.

Det siger medlemmerne ...

Kære Helen.

1000 tak for dit svar. Jeg blev meget glad for at læse dine kommentarer vedr. min "dårlige samvittighed" over at have sendt Caroline i vuggestue da hun blev storesøster. Det lettede virkeligt.

Carolines mor