Brev:
Det der med sko
24. marts 2015
Alder:
12 mdr.
Det der med sko
Hej Helen.
Vores snart 1-årige dreng går meget omkring efterhånden. Mest fra møbel til møbel, med en af os i hånden eller med sin gåvogn. Han er begyndt at interessere sig meget for at være udenfor og det bringer os til det der med sko.
Indendørs går han i strømpesokker eller hjemmesko med ruskindsbund. Men mest i sokker og når det bliver lidt varmere så i bare tæer.
Han har nogle prewalkers men de er lidt svære for ham at gå i, fordi bunden ikke er helt blød og fleksibel.
Når han er udenfor pt har han futter på, som er lune og vandtætte til en vis grænse. Men jeg synes han begynder at mangle rigtige sko, så han kan gå hvor som helst. Men hvilke? Er det her prewalkers kommer på banen eller skal han have nogle sneakers eller sko eller lidt mere støvleagtige sko?
Hænger prisen sammen med kvaliteten og er de gode sko bare dyre? Synes godt nok det er pebrede priser, de holder sig rundt omkring. Jeg vil selvfølgelig gerne give min søn gode sko, fordi det er vigtigt med god fodstilling og affjedring m.m. fra starten af, men har lidt indtryk af at det er de kendte mærker, jeg betaler for, og ikke nødvendigvis en bedre sko?!
Håber du kan komme med lidt vejledning og forslag til hvilke sko/støvler en nybegynder har brug for :-)