Brev:
Sko til regn - når man ikke går selv
14. september 2014
Alder:
14 mdr.
Sko til regn - når man ikke går selv
Kære Helen, endnu et spørgsmål om min drengs fødder herfra.
Vi vil så gerne udenfor, også når det regner.
Men jeg ved ikke, hvad jeg skal give ham på fødderne, nu han både ikke går sikkert endnu (han har taget de første skridt), men foretrækker stadig at kravle og vil gå med hjælp, der øves balance.
Samtidig krummer han stadig tæer, så det har vist sig at være noget af en udfordring at få ham ned i et par sko, sådan generelt.
Vi var i en kæmpe skoforretning i denne uge, hvor vi måtte gå derfra helt uden sko overhovedet. For bred fod og for høj vrist, var svaret, ingenting passede. Jeg er noget overrasket, da vi prøvede alle de mærker, der er kendt for at passe til en bred fod med høj vrist, men ingen af dem kunne han passe. :(
Indenfor har jeg dog sådan nogle meget brede skind futter til ham, helt uden støtte - er det OK?
Og hvad gør vi dog udenfor i det våde? Overtræksfutter er ikke vandtætte. Har prøvet med regntøj hvor bukserne er laaange og går ud over fødderne, de virkede fint, da han "kun" kravlede, men nu han også går lidt duer det ikke.
Er vi bare "midt i en blindgyde" lige nu, pga. vejret og fordi vi sådan er midt imellem at kunne gå og kravle?
Mange tak igen.