Brev:
Vil ikke længere have sut
7. september 2014
Alder:
3 mdr.
Vil ikke længere have sut
Kære Helen.
Vores søde datter på snart 13 uger vil ikke længere have sut. Har ellers haft meget glæde af den. Til gengæld har hun opdaget sine hænder i stor stil.
Når hun bliver puttet i barnevognen (hun sover på siden) ryger tommelfingeren med det samme i munden. Og hun bliver helt rolig. Hvis jeg prøver at skifte den ud med en sut spytter hun den ud og bliver sur/trist.
Er det okay? Bare en fase? Eller? Har øvet med sutten når hun er glad og vågen. Efter hun har spist. Og nogle gange lykkedes det. Men oftest rækker hun tunge og den flyver ud af munden. Det virker ret bevist. Vi har prøvet med forskellige sutter også.
Med venlig hilsen
Susanne