Brev:
For meget legetøj
8. januar 2014
Alder:
6 mdr.
For meget legetøj
Kære Helen.
Ja, som titlen lyder - for meget legetøj?
Jeg nyder at købe legetøj til min søde dreng - jeg falder lige over noget og tænker, at det passer rigtig godt til lige den alder/interesse han har.
Men kan han få for meget (I denne alder)?
Han er begyndt at kunne dreje sig rundt, og jeg ligger det sådan i en cirkel omkring ham, bare et par stykker legetøj ad gangen, han nyder at kunne nå det ved at dreje sig.
Noget af det er lidt ens, samme farver, samme form og materiale.
Er det bedst han har mindre legetøj, som er genkendeligt - og kan han blive helt vant til at der er meget / det skal være noget nyt og anderledes hele tiden?
Tak! :)