Brev:
Uld for evigt?
4. januar 2014
Alder:
2 mdr.
Uld for evigt?
Kære Helen.
Et familiemedlem sagde forleden til os, at når vi først er begyndt at give vores 8 uger gamle datter uldbodystockings på, dag som nat, så må man ikke gå tilbage til helt almindelige bomuldsbodyer?
Er det rigtigt?
Jeg bruger selv en uldundertrøje om vinteren og mærker stor forskel på den og almindeligt bomuld, så derfor har jeg tænkt at min datter sagtens her i vinteren kunne have uldbodystockings på både dag og nat og så almindelige bomuldsbodyer, igen, til sommer?
Tak :)