Brev:
Sut - 3 mdr.
30. november 2013
Alder:
3 mdr.
Sut - 3 mdr.
Hej Helen
Jeg vil lige høre om du har et godt råd til at få sutten i brug. Vi har en pige fra august, der ikke bruger sut og ikke vil tage den når vi prøver. Hun har en suttebehov både gennem dagen og om aftenen, og er begyndt at bruge hånden eller fingrene. Vi har prøvet med rigtig mange forskellige sutter, men der er ikke nogen der rigtig har virket.
Er det for sendt eller skal vi bare blive ved med at prøve og hvordan griber vi det så an?
Jane