Brev:
Sut, latex og allergi
14. november 2013
Alder:
4 mdr.
Sut, latex og allergi
Hej igen kære Helen - netop hjemvendt efter at have købt nye sutter til min dreng, støder jeg på følgende;
At latex/naturgummi sutter kan være allergifremkaldende specifict for børn "født med misdannelser i urinvejene"
Huh, jeg forstår ikke helt hvorfor. Men jeg vil gerne være sikker;
Min søn har et forkortet urinrør, som han skal opereres for på Skejby. Min stakkels dreng :( Men er det "misdannelse i urinvejene"?
Og er det virkelig sandt det med allergifremkaldende? Jeg vil da gå tilbage til silikone, hvis det er mest sikkert.
Tak!