Brev:
Retning klapvogn
14. februar 2013
Alder:
6 mdr.
Retning klapvogn
Kære Helen,
Tusinde tak for dine gode brevkasse og besvarelser,
Har lige et lille spm som jeg ikke umiddelbart har kunne finde svar på.
Hvilken retning skal en klapvogn helst vende og hvornår er baby klar til klapvogn?
Min datter er 6 1/2 måned og meget aktiv og nysgerrig. Kravler rundt og vil også meget gerne se ud/ sidde op når vi kører tur i barnevognen. Tror hun er ved at være klar til at sidde mere op på turerne og synes ikke ryglænet i Odder barnevognen giver særlig god støtte til nakken. Har en stærk terrængående Mountain buggy klapvogn, men den kan kun vende fremad (så jeg ikke har øjenkontakt med hende) og synes det er lidt overvældende for hende.
Hvad tænker du - ok med fremadvendt eller skal den helst være bagudvendt, så jeg kan have øjenkontakt med hende?
Med venlig hilsen
nybagt mor i udlandet