Brev:
Behøver man skifte til større sut?
11. oktober 2012
Alder:
6 mdr.
Behøver man skifte til større sut?
Kære Helen
Endnu engang tak for en super brevkasse :)
Jeg har et spørgsmål angående sut. Vores datter er 6½ måneder og bruger en baby-sut. Vi har prøvet at give hende sutten i næste størrelse (som hedder fra 6 måneder), men hun vil ikke have den og spytter den ud. Skal vi bare forsøge at give hende den engang imellem, og så kan det være, at hun pludselig vil have den, eller er det lige meget at hun bliver med at bruge baby-sut?
På forhånd mange tak for hjælpen :)
Mange hilsner
Natasja