Brev:
Servering af mad
16. september 2012
Alder:
7 mdr.
Servering af mad
Kære Helen
Et kort spørgsmaal :)
Du anbefaler ofte at servere maden paa en opdelt ensfarvet tallerken.
Jeg kan simpelthen ikke finde en der er ensfarvet, der er altid mønster eller mange farver paa disse opdelte tallerkener. Kan du sige mig hvor, vi kan finde en ensfarvet eller hvid opdelt tallerken?
Tak paa forhaand.
Med venlig hilsen
Lotte