Brev:
Hue til sommer
25. marts 2012
Alder:
21 mdr.
Hue til sommer
Hej Helen.
Jeg har 2 praktiske spørgsmål til dig
1. Min datter på 21 mdr. har døjet rigtig rigtig meget med ørene og halsen det sidste års tid. Så vil høre hvad du syndes jeg skal give hende på hovedet her i foråret og sommer når vi skal ud og lege. Skal hun have en tynd uld hue på eller er det bedre med bomuld, skal det være alm. Hue eller elefanthue (tænker på halsen her) min mor kan strikke og sy, så vi kan også lave noget vildstop ved ørene. Hvad vil du mene er bedst, og hvor varmt skal der være før hun ikke behøver hue??
2. Vi har brugt uld body hele vinteren, og har lige skiftet til kortærmet uld/bomuld body. Skal vi skifte til ren bomuld til sommer??
Ser frem til at høre fra dig. :o)