Brev:
For tykke ankler - 5 mdr.
17. marts 2012
Alder:
5 mdr.
For tykke ankler - 5 mdr.
Hej Helen
Min datter er 5 måneder og vejer over 9 kg, så hun er rigtigt godt i stand og det betyder også at hun har ret tykke ben ...:):)
Det er selvfølgelig rigtig dejligt, men jeg har svært ved at finde strømper til hende, som ikke strammer. Jeg kan ikke lide, at hun får mærker af elastikken rundt om benene og det er jo også for koldt til bare tæer ...
Har du mon et godt råd?
Kærlig hilsen
lillepigens mor