Brev:
Brugt lift
9. februar 2012
Alder:
0 mdr.
Brugt lift
Kære Helen
Jeg har netop skrevet er brev til dig vedr. arv af madrasser mellem søskende. Jeg takker for dit svar, og vi har besluttet at købe en ny madras til den lille ny for en sikkerheds skyld.
Den beslutning har dog affødt et nyt tvivlsspørgsmål... Når det nu anbefales, at man køber nye madrasser til baby, bør man så også købe en ny barnevognslift i stedet for at bruge den gamle.
Den lift vi har, er købt brugt og har i øvrigt stået på loftet i en rum tid, så umiddelbart tænker jeg, at der lige så vel kan være støvmider i den som i en madras eller i en dyne? Den er jo også betrukket med stof. Som vel og mærke ikke kan vaskes, fordi det sidder fast på liften.
Vi brugte liften som en seng i sengen til vores datter den første tid, og vi tænker at gøre det samme denne gang, så babyen vil komme til at tilbringe alle nætterne i den lift i starten og også mange af dagtimerne.
Det er jo lidt af en dyr fornøjelse men en ny lift oven i hatten, men på den anden side - hvis der kan være lige så mange støvmider i den som i en madras eller i en dyne, bør der så ikke gælde den samme anbefaling?
Venlig Hilsen
Mette