Brev:
Vil ikke holde i hånden, gå-sele?
22. januar 2012
Alder:
15 mdr.
Vil ikke holde i hånden, gå-sele?
Kære Helen.
Min datter går og løber fint. Både indendøre og udendøre. Hun vil ikke holde i hånden. Heller ikke selvom vi går langs trafikerede gader og veje.
Anbefales det at bruge "gå-seler" til børn? Eller er det bedre, at de sidder i klapvogne på trafikerede strækninger?
Hilsen