Brev:
Hvornår skifte til klapvogn?
26. november 2011
Alder:
10 mdr.
Hvornår skifte til klapvogn?
Kære Helen
Jeg vil gerne spørge dig hvilke overvejelser vi skal gøre os i forhold til at skifte barnevognen ud med klapvognen. Det skal lige siges at det er en kombivogn vi har så det bliver nok ikke så praktisk i hverdagen at skifte mellem de to...
Jeg har tænkt lidt over om min søn måske ville falde nemmere i søvn, hvis han sad/lå i sin klapvogn jvf. mit sidste brev om at han ikke vil ligge ned i barnevognen. Tænker at han måske vil kunne sidde halvvejs op i klapvognen og så kunne lægges ned når han er faldet i søvn. I barnevognen har han nemlig en tendens til at rumstere lidt rundt - så meget som selen nu tillader - men nok til at han kommer i en position hvor han ikke lige falder i søvn.
Men er det ligeså godt at sove i en klapvognn som i en barnevogn? Og det bliver jo også kun koldere....
Jeg er selv meget glad for at køre ham i barnevognen, så det er ikke fordi jeg længes efter at få ham i klapvogn.
Glæder mig til at høre dine tanker.
Mange hilsner Julie