Brev:
Brugt sengerand
2. august 2011
Alder:
6 mdr.
Brugt sengerand
Hej Helen
Har købt en brugt sengerand og kan nu ved modtagelsen se, at den tidligere ejer må have haft husdyr - der er i hvert fald nogle dyrehår på.
Er det godt nok at vaske den ved 60 grader ift. allergi?
Venlig hilsen
Julie