Brev:
Sengevalg
12. marts 2011
Alder:
2 år, 6 mdr.
Sengevalg
Kære Helen
Min ældste søn er 2,5 år og sover sådan set fint i sin tremmeseng. Han kravler ikke op af den, selvom han godt kunne.
Dog bliver den nok snart for lille, og lillebror skal også gerne arve den, når han vokser ud af vuggen, dvs om ca. et par månder.
Jeg har set på sådan en høj seng med stige, så der er plads til at lege nedenunder. Den er jo smart, når man ikke har så meget plads på værelset.
Men er det sikkert til en dreng på 2,5 - 3 år? Den har jo sengehest, men jeg er bange for, hvis han selv forsøger at kravle ned.
Med venlig hilsen
Mig