Brev:
Juniordyne - 8 mdr.
10. marts 2011
Alder:
8 mdr.
Juniordyne - 8 mdr.
Hej Helen,
Hvornår bør man gå over til at bruge juniordyne? Jeg har ladet mig fortælle at det er ved 1 års alderen - hvorfor? Er det varmere at bruge juniordyne, når nu den fylder noget mere i sengen? Og hvordan er det med hovedpude? skal man skubbe det så lang tid som muligt eller bør man benytte det fra 1 års alderen?
Venlig Hilsen
Mor