Brev:
Små sutter - 5 mdr.
25. februar 2011
Alder:
5 mdr.
Små sutter - 5 mdr.
Hej Helen.
Min søn på 5 mdr har indtil nu brugt sutter str. 0-3 mdr - jeg har for nylig købt nogle nye fra 3 mdr og op, og de er jo noget større end de "små". Dog vil han ikke bruge dem, han spytter dem ud igen. Vi har prøvet at vænne ham til dem, men uden held.
Mit spørgsmål er, om vi evt. bare kan købe nogle nye af de "små" sutter og så bruge dem, indtil han bliver lidt større i munden og måske så vil tage de større? Eller skader det at bruge for små sutter?
Med venlig hilsen
mor