Brev:
Genbrug af fodtøj
4. februar 2011
Alder:
21 mdr.
Genbrug af fodtøj
Hej Helen
Jeg er lidt i tvivl om, hvor strikt man skal være mht. gebrug af fodtøj fra ældre søskende. Det er naturligvis klart, at hvis fodtøjet er helt udtrådt, så er det ikke nogen god ide. Men i alderen 1-2 år er det jo begrænset, hvor brugt det er i den alder.
Men kan du ikke give mig et klart svar: er det et no-go at genbruge fodtøj?
Kærlig hilsen
Lotte