Brev:
Uld body
29. september 2010
Alder:
17 mdr.
Uld body
Hej Helen
Tak for dit gode råd omkring uld bodyer til min søn der savler en hel del. Jeg har dog lige et tillægsspørgsmål, da jeg har researchet lidt og nu er blevet i tvivl om jeg skal vælge bodyer i ren uld, eller dem hvor der er uld med bomuld på indersiden?
Synes det lyder rarest med lidt bomuld på indersiden mod huden (så de ikke kradser), men er det bedst at vælge dem i ren uld?
Jeg har prøvet at spørge lidt for i forskellige forretninger, men det virker ikke som om der er en store forskel på om det er ren uld eller uld med bomuld på indersiden, da det ikke er ren bomuld, men primært uld så de stadig transporterer fugten væk og holder på varmen som de skal... men er stadigvæk lidt i tvivl for hvis der er bomuld på indersiden vil de så transportere fugten væk eller måske holde på den (hvis han bliver våd pga savl)?.
Har du nogle erfaringer på dette punkt?
Kærlig hilsen
Rikke