Brev:
Seng - boxmadras på meder?
20. juli 2010
Alder:
3 år, 11 mdr.
Seng - boxmadras på meder?
Hej Helen!
Vi skal ud at købe en ny seng til vores dreng på snart 4 år.
Hvor gammel skal han være, for at kunne sove i en seng uden sengehest, - altså fx en ganske almindelig boxmadras på meder?
Med venlig hilsen
LM