Brev:
Udstyr til sommerbarn
21. juni 2010
Alder:
0 mdr.
Udstyr til sommerbarn
Hej Helen!
Jeg venter et sommerbarn, der gerne skulle komme til verden ved planlagt kejsersnit om 14 dage. Vi har allerede en søn på 2 1/2 år - men da han blev født i januar, er jeg lidt på bar bund mht hvilket udstyr vi skal have til den lille ny.
Vi ved ikke om det er en dreng eller pige, så farvemæssigt bevæger vi os rundt i hvidt og beige, men hvad skal vi egentlig have?? Jeg tænker både tøjmæssigt (vi har allerede en masse bodyer med lange, korte og helt uden ærmer, hvis det skulle blive varmt), men hvad ellers?
Jeg tænker også lidt på hvad han/hun skal have på i barnevognen, når vi skal ud og trille... vores søn lå i voksipose, men den er solgt og jeg tror nu egentlig også, at det nok ville være en anelse for lummert nu ^_^ Er det en kørepose i strik/fleece eller måske bare en god trøje/jakke og så dynen, der skal til?
Jeg håber du kan hjælpe med en god liste over hvad vi skal have i hus, inden den lille kommer...
Mange hilsener
Rikke