Brev:
Øreproblemer og rejse
23. august 2018
Alder:
7 mdr.
Øreproblemer og rejse
Hej igen Helen.
Vi skal ud at rejse, og nu er vores dreng blevet forkølet - bør jeg få checket ørerne
igen inden vi rejser?
Hvis vi ikke når at få checket. Er det så ‘farligt’ at flyve med væske på ørerne.
Vil så nødigt have han har ondt. Har læst man kan få ørepropper. Mon han kan anvende dem?
Tak.