Brev:
Søvn og rejse
22. august 2018
Alder:
7 mdr.
Søvn og rejse
Hej Helen.
Tak for din hjælp sidst. Det gik så fint med at far passede. Han klarede også nætterne og med kæmpe forskel han var kun oppe x 1 eller slet ikke for at få flaske med mme.
Nu står vi og skal på ferie i 14 dage i udlandet hele familien med mine forældre. Vi har fået checket hans øre i sidste uge og de er fine. Ingen væske mm.
Jeg er så nervøs for om det kommer igen, bør vi få checket ham igen i denne uge inden afrejse lørdag???? Vi har fået imacillin med hvis nu han skulle få møb og der er planlagt dræn om 1 måned hvis vi ønsker dette.
Mit andet spørgsmål er. Han er begyndt de sidste 3 dage at vågne x 2 om natten og står op 05.30. 05.30 er fint for sover 18.30. Men er det ok jeg giver ham mme 180 ml x 2.
Eller skaber jeg en dårlig vane eller er det blot en periode ???? Kan kun få ham til at sove videre ved at give flaske. Bør vi gøre noget aktivt for at undgå de 2 opvågninger???
Han drømmer mere og har en tendens når han skal Falde i søvn at han svinger frem og tilbage i underlaget hans ene arm. Er det typisk ?
Med venlig hilsen
Mie.